länge sen igen

Vad har då hänt sen sist!!

Jo den lille gode har ju fyllt år! Vi hade kalas förra helgen först för släkten och sen barnkalas på söndagen. Frode fick jättemkt fina saker!!


En bild från barnkalaset!



Mycket barn var det!!



Min fina farmor som också kom!!

I helgen som gick nu så tränade jag och Linda på fredag mellan 17,15-18,15. Vi körde body combat och det var så roligt!! Det var jättelänge sen jag körde det!! Skall försöka komma iväg på det oftare!

Sen på lördag var det barnkalas för två kompisar till Frode. Det var jättetrevligt!

Sen på kvällen var vi hemma hos Anu och Tobbe och såg på melodifestivalen. Vi fick en kanongo pasta!! Vi åt så vi nästan sprack!

På söndagen åkte vi in och åt söndagslunch med syrran m familj! Vi hamnade tillslut på Lydias! Sen blev det ju såklart en latte på espressohouse!

Imorgon är det studiedag för alla barn i åtminstonde askims stadsdel! Jag ska ta med Frode, Hugo och Cornelia till Åbybadet vid tio tiden! Ska bli skoj det.


Ett kort från vuxenkalasaet också!Frode får assistans att öppna paket!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk att han blivit så stor den lille gode :)

Väldigt trevligt kalas som ni fixade! Kram!

2011-03-15 @ 11:41:53
URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0