Tisdag

Imorse åkte jag iväg till jobbet 6.50 .. var där kl 7.10 , var nästan helt tomt. I och med det kunde jag sluta kl 16 så jag överraskade Frode och Jonas med att komma hem kl 16.30! Skönt! så nu på eftermiddagen har jag och Frode varit ute och gått och så har den lille gode fått gunga lite. Det tycker han är skitskoj!

Ikväll är ju bästa tv kvällen på hela veckan! Först är det desperate, och sen är det couger town ... väntar fortfarande på att ugly ska börja men det verkar va dåligt ...

Imorgon ska jag antingen köra poweryoga mellan 7-8 eller så ska jag köra ett lunch pass med spinning .. Tycker egentligen inte nått av det är lockande men det lutar åt lunchpasset! Då är det 30 min och så får man väl köra lite mage efteråt själv ... Ikväll tror jag att jag ska ut och jogga en sväng men bara om Jonas jobbsamtal inte drar ut för mkt på tiden. Måste ju va hemma till 21!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0