Sista dagen

Sen börjar vardagen igen .......... shit vad fort det gått .... och vad underbart det har varit!! Jag har verkligen älskat att vara hemma med Frode, gör det fortfarande förresten men tror att det är väldigt nyttigt för oss alla tre att vi byter roller här hemma lite ... men vad det gör ont i mig att veta att jag inte kommer vara där för Frode varje sekund på dan! Även om jag vet att Jonas fixar det och han är hemma så det jobbigt för mig! Men det ska samtidigt bli kul att komma tillbaks, att få äta lunch utan att behöva ge nån annan först, få använde de små grå lite =)



Frode för ett år sen!



Jag för ett år sen, stolt ute med vagn ... ingen snö så långt ögat kunde nå! Kändes som det var en evighet tills jag skulle börja jobba!



Frode på sin ett års dag!!

Just nu ligger Frode och sover och jag passar på att sitta lite vid datorn. Kl halv tre kommer Christin och Hjalmar hit en sväng. Imorgon kommer min farbror hit på besök! Det blir trevligt det!! Mamma och pappa kommer också sen, så dom ska sova över här hela bunten!

Kommentarer
Postat av: Linda

Herregud vad fort det har gått!! Känns som att det vore igår när vi satt och väntade på att ni skulle komma ner från BB och vi skulle få se Frode för första gången :) Det är ju 1 år sedan nu... helt otroligt!!

2010-03-12 @ 22:20:09
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: syster viktoria

Herregud, här sitter jag och gråter.... men du har en bra pappa till din son!!! De kommer verkligen ha en go vår att se fram emot, tänk på att han ska ha middagen klar varje dag när du kommer hem oxå!!!!

2010-03-13 @ 09:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0