Mellerud

Igår åkte vi till Mellerud. Vi följde med pappa så Frode fick ta sin gamla bilstol. Man får sitta i den tills man väger 13 kg men vad stor han såg ut iden!! Han tyckte själv att det var väldigt konstigt.

På väg hem stannade vi i bäckebol och provade på ikeas frukost. Skitbra och det bästa av allt var att det kostade 10 kr per person !! Dom kan ju inte göra nån vinst på det!!

Sen hälsade vi på farmor. Hon hade bakat kokostoppar och syltkakor ... jag älskar småkakor... är som pensionär där!! Så mot mitt goda vetande tog jag av båda sorterna ... åh vad goda de var!

Efter det gick jag och mötte upp mamma som lyckats flexa ut lite tidigare, vi gick till modehuset och där hittade jag en skitsnygg vårkappa som jag köpte (fick av mamma ... Tack mamma!!) ...

Sen gick vi vidare några steg och gick vidare till skoaffären. Där hittade vi ett par jättebra lära gå skor till Frode av märket PAX. Vi mätte fötterna på honom och han har nu stl 21 ... inte konstigt att han inte gillar skorna hemma i stl 20 =/

Sen hade jag klipptid kl 17,30. Var så välbehövligt!! Blev jättebra, fast jag har ju inte gjort iordning det själv ännu, så det uttlåtandet kan ändras inom kort!! 

Nu ska vi göra oss i ordning och ta tåget som går 10,33 !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0