helgen är redan över ..

och fort har den gått!!

I fredags var vi barnvakt åt  Hugo och Cornelia samt att Anu och Tobbe m familj kom hit. Vi åt tacos, drack lite vin och satt och pratade.

Igår var mamma och pappa istan så jag och Frode var inne i stan med dom. På kvällen kom några vänner hem på middag och då blev det rätt sent .. Jag är lite töntig för jag vill gärna att vi ska gå och lägga oss samtidigt ... har läst i nått sånt där löjligt test att man ska göra det ... problemet är ju att Jonas aldrig blir trött !!! Han kan vara vaken hur länge som helst på natten men sen kan han i ofsig sova hela dagen men ändå!! Lite intressekonflikt där
Idag kom mamma och pappa hit igen med en födelsedagspresent till Jonas. Han fick en utemöbel som vi har på framsidan. Skitsnyggt blev det!!

Skall ta kort idagsljus imorgon. Jag har även varit och köpt en utekruka på plantagen .. Där har jag nog hittat våra blivande utemöbler .. sen hittade jag en webergrill för 30 tkr som inte skulle sitta helt fel =)

Idag har jag förresten spelat beach oxå men det gick så dåligt så det har jag inte lust att prata om !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0