trevlig kväll

Jag och Frode kom tillbaks till Gbg vid halvfyra-tiden. Vi gick och handlade och hyrde en dvd då Helena har varit här ikväll. Filmen som valdes ut var The accidental Husband. Gillar man tjejfilmer som är lite förutsägbara så är den klockren. Jag ÄLSKAR sådana filmer. Får passa på att se sånt när Jonas inte är hemma.

Jag gjorde fläskfilé med klyftisar. Fläskfilén stekte jag tillsammans med champinjoner, till det var det en sås gjord på creméfraiche och blåmögelost. Gör gott blev det om jag får säga det själv =)..

Frode var nöjd hela kvällen, eller ja ända tills det var dags att sova... Han kämpade emot så gott han kunde men jag vann tillslut =).. inte lätt för lillkillen när han är snorig och hostig ... det blir nog en lång natt har jag på känn ! =(

Imorgon kommer Jonas hem. Shit vad jag saknar honom!! Jag kommer hämta honom vid flyget 14,05 och sen får vi kasta oss iväg till beachvolleyn för min träning börjar 14,30. Kommer ju bli sen till den men det får gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0