onsdag

Då va det lilllördag igen ... änsålänge har det inte hänt nått större. Vi har tagit det rätt lugnt och lekt hemma idag. Nu ligger Frode och sover, sen blir det lunch och efter det tänkte jag mig en powerwalk.

Har en grym träningsvärk i baksida lår och i triceps .. biceps har klarat sig relativt bra, antagligen för jag använder dom dagligen med Frode men attans va jobbigt det är med träningsvärk. Dock lite gott samtidigt.

Jag har lagt in lite kort på Frode bloggen nu.

Är så besviken på mig själv även om jag har mig själv att skylla. Helgen resulterade i två kg upp (detta på ett dygn) så nu är det bara nyttigheter för mig. Nu när jag slutat amma så skall jag gå med i viktklubb.se har jag tänkt.

På lördag ska jag och Therese på bröllopsmässa och sen på kvällen så ska Viktoria vara barnvakt. Då ska jag till Öckerö på födelsedagsfest. Ska bli skitskoj!!

På söndag el måndag har jag tänkt åka och hälsa på Didde och Linda. Sen på onsdag bär kosan till Mellerud och så stannar jag nog där till lördag.

I morgon ska vi städa lägenheten fläckfri igen så därför vill jag inte vara hemma så mycket. För om två veckor skall den visas ... oj oj oj vad nervöst!! Var ska vi bo sen undrar ni kanske då ... Det undrar vi med, men det löser sig alltid! 


Förresten nån mer än jag som är SJUUUUUKT sugen på PUDERSNÖ och SLALOM!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du ska komma hit på måndag, då är jag ledig!! På söndag jobbar jag 14-22!! Längtar efter er! Kram!

2009-10-14 @ 16:20:16
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: karro

Då kmmer jag på måndag =)

2009-10-14 @ 17:19:44
Postat av: Linda

Jippi! och föresten - jag vet en till som är sugen på puder och slalom, DIN BROR!!!

Ni två är lika tokiga!

2009-10-14 @ 20:58:47
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0