Mellere

Nu är jag "hemma" i Mellerud. Kom i onsdags .. Tror att Frode också känner sig hemma här för hör och häpna ... i natt sov han mellan 21-08,15... Så länge har han inte sovit sen han var 2 mån. Jag vaknade vid 7,45 och tänkte, nej är det en sån natt som man inte kan sova ... var helt säker på att klockan bara var typ 4 eller nått ... Men riktigt positivt överraskad.

Dagens schema bjuder på besök till farmor, en sväng till modehuset (detta ställa är helt fantastiskt, man hittar alltid nånting), en sväng till nyströms skor och sen tänkte jag gå förbi hemma hos Anita Huitfeldt och hälsa på. Skulle eg hälsat på en gammal klasskompis som har en son som är lika gammal som Frode, men Frode vaknade med ännu mer snuva idag så vi får hoppa över.

Igår var vi och hälsade på Patrik och Helene i Svanskog. De har precis fått sitt andra barn. En söt liten flicka. Oj vad liten hon var. Har redan glömt bort att dom var så små.

Nej nu ska jag göra lite kaffe sen iväg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0