klant

Idag tog jag och Frode spårvagnen kl 16,15 för att möta upp Jonas (som hade bilen) för att åka på visning i Kungsbacka. Vi packade oss in i bilen. Både jag och Jonas var halvirriterade för att vi var så hungriga... vi åkte fel... väl framme - konstigt att dom inte har satt upp nån skylt att det är visning säger Jonas

Jag - dom kanske inte gör så i Kungsbacka, kanske bara i Göteborg ..

Jonas - bäst vi kollar så det var rätt dag. .

NEPP DE VA DET INTE!! Så klantigt av oss (jag säger oss för att det var till mig de mailat, men Jonas gick in och dubbelkollade tiden) Så i morgon kl 17 så hittar vi förhoppningsvis rätt på en gång och går på visning.

Vi började annars dagen med att gå på öppet hus i Örgryte församlingshem. Det var jättemycket barn där och vi fick kaffe, sen var det sångstund. Detta var slut kl 12, då var det bara att traska vidare till café Glädjebubblan där vi skulle träffa föräldragruppen. Vi kom lite tidigt så Frode fick leka lite själv först. Sen kom de andra och då fick barnen leka i en halvtimma ungefär. Sen fick vi vuxna leka eller ja fika och diskutera hur svårt det är att hitta hus. Alla i gruppen håller på att leta just nu . Konstigt att man inte mött dom på nån visning men dom kanske har högre budget än oss...

Nu ikväll är det premiär för Desperate Housewives!! Helt underbart känns det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk säger att jag är duktig kille på att skriva och uttrycka mig. mitt senaste inlägg heter "kärlek" och du lär inte bli besviken att läsa det, jag lovar.



/Beloni

2009-10-06 @ 19:09:15
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0