Groda

Nu är Frode officiellt en groda istället för krabba =).. Krabba är man första gången man är med på babysim, nu har han gått upp en nivå och är nu Groda. Han har fått sitt första märke så nu får vi allt köpa en sån där tavla som man hade när man var liten ... hmmm undrar om inte min gamla ligger i min "kista" hemma hos mamma och pappa ... kanske bäst att hålla tyst om kistan annars kanske jag måste ta hand om den =)...

Idag dök i allafall Frode tre ggr och han skrattar varje gång han kommer upp! Han är så go.

Vi har även varit på visning idag... tyckte verkligen om huset men det har en stor nackdel. Det är ingen trädgård. Det är liksom en altan och sen är det slut ... lite synd. Men det var en superfin lekplats några 20-50 m bort och en lekplats med sandlåda precis framför huset ... men jag undrar alltid ... var ska man stå och sparka boll ??

Jag stog alltid hemma i vår trädgård och trixade ... ja ja i ofsig finns det en fotbollsplan inte alls långt borta. Nej vi kan ju hoppas på det bästa ... kanske är det detta huset som är "the shit" för oss! Förresten i kväll el i morgon kommer vår lägenhet ut på hemnet ....... NERVÖST!! Tänk om ingen vill komma ...

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh den lille grodan, vad duktig han är :) Jag vågade inte doppa huvudet under vattnet föräns jag va 15 år!!! Hahah!! Klart folk kommer vilja titta och BUDA på eran lägenhet, den är ju så skit fin! Kram!

2009-10-15 @ 20:00:23
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0