FRISK !!!

För första gången på fem veckor har jag INTE ont i halsen ... Känner mig som en ny människa! Började detta nya liv med att återgå till rutinerna innan sjukdom, dvs ut och gå! Har inte gjort det på fem veckor. Gick rundan på nästan rekordtid, kändes som man flög fram (kan undra vad det var i filen). Frode sov som en liten prins så efter stannade jag på Mahogny och tog en latté. Läste en superintressant artikel om Emma Wiklund. Hon är verkligen någon att beundra. Vilken karriär hon haft/har!

Nu kanske jag låter lite töntig men när jag var ute och gick kunde jag inte låta bli att fascineras av alla färger som finns ute i naturen denna årstid, hösten har ju kommit med stormsteg och idag var det en riktigt fin höstdag ute. Sol och 10 grader varmt. Skönt att vara ledig då!!

Denna vecka väntar tre visningar. En i Askim och två i Kungsbacka. Man kan bara hoppas på det bästa. Vi är särskilt intresserade av det huset i morgon.

Nu sitter jag med en liten tröttis i knät som sitter och klappar mig på armen ... Det är väldig mysigt.

Idag har Frode för första gången stått på alla fyra... blev dock ingen rörelse åt nått håll, men det är framsteg!

Nu ska jag nog lägga den här lille tröttisen och sen ta mig en kopp själv!

(har märkt att jag nästan missbrukar utropsteckentangenten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0