Fredagsmys

Snart är det fredagsmys ... om det så är det sista jag gör ... eller hur låten nu går. Jag älskar fredagar! Det har jag alltid iofsig gjort men nu är dom extra härliga! Särskilt nu när hösten är här och man kan tända massa ljus. Jag är ju närmast pyroman med min förälskelse till ljus ... tycker det blir så mysigt!

Jonas har fått till uppgift att bestämma mat för kvällen (för ovanlighetens skull... eller inte). Hoppas det blir nått som går snabbt att laga till och som är gott. Gott vet jag i ofsig att det blir men ibland så kan det sättas igång med ett långkok och då blir det ingen mat förrän kl 22 ... och idag är jag hungrig!! Har varit hungrig hela dagen!

Idag har vi träffat Karin H och fikat på condeco... eller ja jag lyxade till det och tog en lunch där. Sen när vi skulle gå hem gick vi en tur på stan först, sen var klockan så mycket och Frode behövde ju mat så jag stannade till vid grindstugan och tog en kaffe. Frode fick en hel burk lasagne och en halv burk päron/mango. Sen gick vi in i Trägårn och gungade lite.

Nu har precis Frode gått ner för räkning ... jag håller tummarna för att jag kan övertala Jonas att se IDOL ikväll. Älskar ju det programmet men lika mycket som jag älskar det, så hatar Jonas det... Kanske får bli Dobidoo istället .. är ju också ok men känns lite som ett pensionärsprogram ... har lite svårt för Kronér .. han är så himla Göteborskäck om ni förstår vad jag menar!

I morgon kl 6 går tåget till Stockholm och kl 9 får jag träffa mina goa Sundsvallstjejer! Det ska bli så skoj så ni kan inte förstå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0