framme

Jonas sms:ade till mig kl 4 i morse att han var framme. I och med att Frode var pigg som en mört kl 7, så sms:ade jag tillbaks. Då var kl 11 i Las Vegas. Jonas ringde tillbaks och berättade att allt gått bra och att Las Vegas var en helt sjuk stad. Han bor i en borg!! Konferensen börjar inte förräns på måndag så det är ju roligt att dom hinner göra lite annat också när dom ändå är där! Det är ju typ 30 grader varmt där så det är man ju inte direkt bortskämd med här!

Nu ska jag och Frode strax sätta oss i bilen för att ge oss iväg på bröllopsmässa. Vi ska hämta upp Therese på vägen. Sen ska vi hem, åka till Viktoria, vara där en stund, hem ... göra mig i ordning sen till Öckerö.

I morgon är det husvisning kl 11, sen har jag övertalat mamma och pappa att komma hit och passa Frode så jag kan spela beach ... undrar om pappa vet det ännu =) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0