Det är över nu

Har haft en jätterolig helt tillsammans med tjejerna i Stockholm. Jag åkte ju tidigt i går morse, kom fram till stockholm vid 9.50. Sen letade jag mig fram till hostalet som låg vid skeppsbron i gamla stan. Helt ok ställe att bo på. Och kostade 2700 kr för två nätter och fem personer! Det måste man ändå säga är billigt. Sen var det ju inte världens flashigaste men det räckte för oss.

Dagen gick ut på shopping och att äta.... vi åt nästan hela tiden, vågar inte ställa mig på vågen nu när jag kommer hem =)

Sen förfestade vi på rummet och vid 23 gav vi oss ut i Stockholmsnatten. Vi gick till ett ställe på stureplan som hette blue moon bar. Skitroligt ställe. Dock gjorde vi felet att vi bestämde oss för att gå vidare.... Det var ju hur lång kö som helst överallt. Då tappade nästan alla sugen så vi gick till mcdonalds och  gick hem vid 2-3...

Som sagt det var en jätterolig helg men jag tror om man ska lära sig nått på vägen så skall man till en storstad är det bra att ha gjort lite fasta planer innan. Nu går mitt tåg om en halvtimma och jag ska hem till mina goda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0