Nytt chassi

Gick ut och kollade blocket där jag såg en likadan vagn som den vi har till salu för 1000 kr ... åkte dit imorse .. dom hade nog tagit en annan bild för chassit var från brio och i kundvagnsmodell och sittdelen var samma märke som vi hade. Men det var nästan bättre. ( En briovagn kostar väldigt mkt mer än den vi har). Så jag slog till. Vi kan använda den gamla sittdelen också så det känns bra.



Nya chassit!

Mamma ringde och berättade att jag fått paket från USA igår. Eller ja, Frode hade fått det. Ska bli spännande när man får öpnna det.

Ikväll ska jag först på visning i Näset, sen ska jag vara barnvakt åt C och H i två timmar. Jonas är i Sthm så han kommer hem först vid 21.

Nu ska jag gå och underhålla min lille son ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0