Måndag

Vaknade första gången vid halv 5 av att Frode gnällde, han somnade om och likså jag. Sen var det morgon kl 7. Jonas skulle ändå gå upp så han tog med Frode och så fick Frode sitta med honom en stund. Det måste vara vädret för jag är så sjukt trött på morgonen. Fast det är lite moment 22 för första gången i mitt liv är jag pigg på kvällen ... jag är ju annars både kvälls och morgontrött ... har liksom min peak mellan 10-14 ungefär =) ... Men nu förtiden verkar jag inte kunna komma isäng.

Nu skall i allafall jag och Frode ut och gå ... Idag var det mätning av midjan ... minskat 4 cm sedan jag började så det känns skönt! Skulle dock vilja att det syntes mer på vågen än vad det gör ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0