Hemlösa

Nu är det gjort, signaturen sitter på varje papper, underskriften är ditkluddad … vi har sålt!! Vi fick det vi hade haft som mål så det känns jätteskönt. Ett litet problem nu bara, vart ska vi ta vägen ?? Vi ska vara ute senast den 4 januari … helt sjukt..


Det känns hur skönt som helst samtidigt som jag nästan börjar gråta när jag tänker på att vi ska lämna vår pärla. Älskar ju verkligen den här lägenheten. Kommer sakna att ha krypavstånd till avenyn …


Vi ska faktiskt gå och kolla på en fyra i Örgryte på fredag, hyresrätt. .. lite dyr men bättre än å va hemlös. Vi älskar ju Örgryte också =).. Innan Viktoria och Singe flyttade hit var ju det mitt drömområde..


Undrar om Frode kanske kände på sig att vi var lite oroliga igår … han har sovit så dåligt som aldrig förr … vaknat varannan timma och panikgråtit, sen iofsig somnat direkt när man satt sig med honom. Sen har Jonas så mkt på jobbet så jag vill helst inte att han ska vakna, så då går jag upp med Frode och sitter i soffan. Hade nästan glömt va mkt dåligt det går på nätterna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0