Fredagsmys

Fredag är absolut den bästa dagen på hela veckan. Så himla skönt, hela helgen framför sig. Dock kunde väl dagen börja bättre. Frode somnade tidigt igår kväll och sov faktiskt nästan hela natten. Helt underbart .... MEN... igår kväll kl 22 börjde Jonas och jag skissa på hur vårt nya kök ska se ut... vi blev helt fast båda två och nästa gång vi tittade på klockan så var den 01,15 ... SMART KARRO!!

Gick och la mig strax efter detta men då var jag så uppspelt så att jag inte kunde sova. Kl 06 imorse var det morgon enligt Frode ... inte många timmars sömn där inte! Dock somnade han igen vid 7,45 och då sov vi båda två en timma men jag var så trött så jag mådde faktiskt illa.

Vi har varit i Åsa idag och träffat Linn och Tilde. Tyvärr så somnade inte Frode när han skulle (hade planerat så att vi skulle åka under hans sovtid då han istort sett alltid somnar i bilen, inte idag) så han var lite sådär gnällig som man kan vara när man är för trött. Linn och Torstein hade gjort iordning Tildes rum nu och det var så himla fint!! Längtar så tills Frode får ett eget rum! Ska bli så kul att göra iordning.

Nu har lilleman i allafall sovit i nästan två timmar så jag får nog väcka honom snart. Annars blir det ingen sovning ikväll.

Imorgon väntar först lunch med tjejerna och träffa lille Olle. Då får Frode följa med och lämna present. Sen på kvällen fortsätter det i tjejernas tecken med en tjejmiddag hos Sofia. Ska bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0