Tiden går fort

Nu har Frode funnits hos oss i 3,5 dygn. Jag kommer nästan inte ihåg hur det var innan =). Nu kan man inte tänka sig en vardag utan honom. Dock är det väl inte så mkt vardag ännu för oss, dagen består mest av att Frode äter, sover och bajsar.

Frode brås på sin pappa och tycker om att sova på dagen och vara vaken på natten. Tyvärr är ju jag inte direkt en nattmänniska men det lär man ju bli. Han gråter inte så värst mkt men däremot vill han äta hela tiden. Det är ju jättebra och hoppas att han får det han ska ha också.

Det har uppkommit helt nya dimensioner på oro när man har en sån liten. I natt la jag honom i spjälsängen, men då blev jag så orolig att han inte andades så då var jag tvungen att gå och hämta honom sen och ha honom brevid mig i allafall =).

Idag skall vi till storkenmottagningen och göra hörseltest, samt väga och pkutest. Det känns redan som en gåta hjur vi ska hinna och då har vi inte tid förrän kl 14.30 ... Får se till att vi gör oss klara i tid.

Nej nu skall jag faktiskt gå tillbaks till sängen och försöka sova någon timma till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0