shopping

Idag var ju första dagen för Jonas tillbaks på jobbet. Frode har skött sig exemplariskt hela dagen.

Jonas ringde när han skulle sluta och då gick vi ut och mötte honom. Sen stack jag ner själv !! på stan. Jag hade spanat in lite toppar på Gina Tricot som jag ville köpa. Jag köpte även svart variant av den turkosa.



Nu har jag sett på Greys anatomy och gråtit lite. Det är inte mycket roligt som händer i det programmet =).

Idag träffade vi förresten på grannarna igen, deras pojk är så söt!! och han heter inte Lukas utan han heter Gustav!

Här kommer ett kort på Frode i pyjamas.



I morgon kommer sköterskan från bvc hit. Hon kommer kl 11 ... då gäller det att inte jag springer runt i nattlinne =)

Nu ska ska vi se på law and order och sen är det godnatt för idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snygga kläder!! Vad roligt :)

2009-03-18 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0