Ny vecka !

Nu har vi börjat få in lite rutiner så att Frode sover mer på nätterna. Det är skönt.

Idag efter frukost för oss båda gick vi en power walk till avtaget för delsjön och tillbaks. Det tog nästan exakt en timma. Vilket dåligt flås jag har just nu! Får försöka göra detta varje dag så att det blir bättre. Frode var vaken hela promenaden men sa ingenting. Han bara låg och tittade.

Jag har tagit lite kort som jag lägger ut :

Frode och morbror Daniel!




Frode och moster Viktoria!



Här är Frode med sina stora snygga kusiner!



Frode hos mormor!



Frode hos morfar !



I babysittern för första gången ... ser lite förvånad ut =)



Träningskläder på Frode inför vår power walk!



Nu ska jag laga till någon lunch. Frode ligger och sover i Jonas famn.
Jag bävar lite inför att Jonas skall tillbaks till jobbet. Det är så himla mysigt när vi är hemma alla tre.

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så fin han är :)

Jag går i dina fotspår nu karro - lindajonssons.webblogg.se



hihi :)

2009-03-16 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0