mormor och morfar

Nu kommer snart mamma och pappa hit. Dom har varit här på Jerry Williams igår och nu skall dom träffa Frode på hemmaplan för första gången!

Idag när Frode ätit, så somnade han i vanlig ordning, då skyndade jag ner till stan för jag ville köpa ett par jeans. Tydligen öppnar inte affärerna förrän kl 12 på söndagar. Så jag fick snopet åka hem igen. Men det var nästan lika skönt det för oj vad jobbigt det var att vara borta från Frode. Det var första gången jag var det en stund.

Igår var det ju melodifestival. jag tyckte Måns skulle vinna men det var en rätt häftig låt som vann ändå. Kan kanske slå i öst ??!!

Nu är reprisen på lets dance. Vad roligt det vore att kunna dansa så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0