Mellerud

Nu är vi i Mellerud, jag och Frode kom igår och Jonas kom hit idag. Frode och jag åkte tåg, det var lite nervöst eftersom tåget bara stannar till en kort stund i Mellerud. Jag var lite småorolig att jag inte skulle hinna få av allt. Men min snälle bror stog utanför och tog emot oss, så det gick bra!

Igår kväll åt vi räkor och såg på så ska det låta och lets dance. Jag har inte direkt följt lets dance, men jag måste säga att jag tycker Morgan var bättre än Magnus.

Nu vankas det snart kalas hos min farmor. Hon fyller 92 år! Jag måste berätta, hon har stickat en fantastisk tröja till Frode samt två små skor/mockasiner. Helt enormt arbete. Jag lägger ut dom på bloggen så snart jag har min usb kabel.
Sen fick Frode även presenter av min farbror Michael (som också skall döpa Frode) samt av Åsa och Frederick (min kusin). Jättefina bodies! Lägger ut även dessa och visar när jag är hemma.

Själv var jag en sväng på bloms igår och köpte så fina kläder, köpte ett par byxor, ett par jeans, en pyjamas och en piket tröja.

Nu ska vi äta middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0