Fullt upp

Idag har varit fullt upp. Först åkte jag in till vårdcentralen, jag hade tyckt att Frode låtit lite rosslig i halsen, så jag åkte dit och kollade. Han har en jätteliten förkylning men jag passade då på att be dom kolla lungorna mm och allt såg bra ut så det var skönt. Dom tyckte att han såg ut som en frisk liten kille!

Efter det så var jag och fikade hos en kompis, sen kom mamma vid halv fem och då gick vi och mötte henne.
Vid sju tiden kom Viktoria och Hugo samt Linda och Daniel hem. Jag hade gjort tacolåda. Charlie var med också och han har blivit en sån fin hund! Han kan göra high five!!

I dag har Frode sovit i stort sett hela dagen så vi vet väl vad det är för nån natt som väntar!

Sov gott ni som kan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0