pass och mammagrupp

Idag bar det av till polisen för att fixa pass till Frode. Det var gör lång väntetid men Frode sov sig igenom den så det var skönt. När vi väl kom fram skulle det tas kort på honom. Frode tittade på allt utom det han skulle men efter 20 min blev det ett kort ... vi fick se det på skärmen, kanske inte det mest smickrande kortet då det ser ut som han har tre dubbelhakor (han har ju bara en dubbelhaka ) ... men jag tyckte han var finast i världen ändå!! Samt att vi orkade inte ta om kortet.

Kl 13 hade vi stämt träff med mammagruppen och fika på språkcaféet vid järntorget. Jag var där i tid men ingen annan dök upp förrän kl 13,25 ... då höll jag nästan på att gå därifrån. Men det var väldigt trevligt i allafall. Vi var bara tre st idag ... Det var Victoria, Hanna och jag... och våra pojkar förstås. Hanna och hennes sambo äger en ekomataffär .... när man pratar med henne vill man helst aldrig äta nått annat än ekomat, är dock dålig på att tänka på sånt annars.  Jag är lite dumsnål!

Nu är pausen slut i Greys.

För bilder från dagen se :  http://frodekjorlingoberg.blogg.se/



Nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0