fika och stan

Therese och Hugo har varit här på fika. Hugo är nio månader nu och är en riktig charmig kille!
Det var nyttigt för mig att se hur en nio månaders håller på, blir till att börja plocka undan allt småtjafs man har... men det är ju lika bra det för egentligen är jag inte mkt för prydnader ... Man blir även medveten när man har en liten som krålar på golvet att man måste dammsuga varje dag ... =)

Efter detta gick vi ut och gick en stund, både Frode och Hugo somnade på en gång. Vi var inne en sväng på Kappahl. Jag hade fått ett sms om att jag hade halva rea priset ... kruxet var att dom hade nästan inga reakläder ... så jag la ner det.

Nu väntar vi på att Jonas ska komma hem.. Han skulle vara hemma kl 16,30 idag, sen sticker han på sin dykkurs kl 17,30 ... snabbvisit ,men jag kan passa på att duscha i allafall

Här kommer kort från dagen

http://frodekjorlingoberg.blogg.se

Är det någon förresten som har nått tips hur man hindrar honom från att suga på tummen ?? Den åker in i munnen hela tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0