Dagen som gått

Vi vaknade vid 8... låg och drog oss en sväng. Gick upp åt frukost. Då kom ett sms från Carina som undrade om vi skulle ut och gå. Vi skulle träffa en kompis till mig å äta lunch på Åhlens kl 11,30 men vi mötte upp med henne innan.

Nu på  em har Frode varit gnällig så jag var helt slut när Jonas  kom hem. Han fick ta över och jag stack ut på stan i 30 min, för att få va lite ensam. Köpte då studentpresent till min kusin Christian.

Förresten när jag var nere på stan så shoppade jag ju även till mig själv. Köpte tunika + tre par olika leggings på Rut m flera, sen har jag även köpt en fin låda att ha första hjälpen saker i. Behöver jag säga att skattepengarna kom idag =) ..






I morgon ska vi först på Hugos skolavslutning och sen till Mld på student. Har inte riktigt bestämt mig för hur vi tar oss dit ännu, om vi tar egen bil el om vi åker med syrran. Vi får se.

ikväll väntar ugly och desperate...

ps. bara tre dagar kvar till dopet ds.

För kort på Frode se : http://frodekjorlingoberg.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0