Borlänge

Vi lämnade Vallentuna vid 9,30 och begav oss mot Uppsala. Begravningen började kl 13,30. Det var en jättefin och väldigt sorglig begravning. Led så med mina kusiner! Tänker på er allihop!

Jonas kom med tåget från Sthm vid 5 så då åkte vi och hämtade honom, vi åkte direkt vidare mot Borlänge där vi anlände kl 7
Idag har vi varit i Falun och ätit lunch, sen har vi varit hemma och solat (jag) lekt i skuggan (Frode) och jobbat (Jonas).

Vid 5 tiden i eftermiddags gick jag och Frode på promenad, vi gick ner till kupolen ... jag gjorde missen att ha på mina remsandaler vilka inte är några långpromenadsskor ... Det var lite halvjobbigt på hemvägen kan jag säga ...

Nu på kvällen har vi grillat fiskspett och potatis ... Gör gott!!

I morgon börjar peace and love men jag har bara biljett till lördag. Jonas har till alla dagarna ... lyllos han ...

Det finns lite kort på Frodes blogg nu !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0