Akuten ...

Med mig själv ..

Jag tar det från början :

Frode vaknade kl 6, sovit sedan kl 21,30 kvällen innan. Jag ammade honom och försökte få honom att somna om .... det gick inte. Helt plötsligt krampade det till i magen, det kändes ungefär som en värk! Sen gick det över. Så här höll det på fram tills kl 9 på morgonen då jag ringde mina vänner på sjukvårdsupplysningen. Beskedet från dem var "ÅK IN NU".

Som tur var hade Jonas tagit sovmorgon och var fortfarande hemma, så han tog Frode och jag tog en taxi till Östra.. Väl där hade jag lite tur för det var inte mkt folk där ... jag blev undersökt mm mm

Slutresultat : två panodil och hemskickad. Kom tillbaks om det blir värre ...

Nu känns det i allafall mkt bättre, gick till världskultur museet och åt så jag fick i mig en massa grönsaker också.

Nu ska Jonas gå till jobbet och jag ska ta hand om min älskling !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men stackare, hoppas det inte kommer tillbaka!!



Du får jätte gärna stanna till tisdag efter midsommar!



Kram S

2009-06-05 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0