Åh det är fredags kväll

och dans i folkets park, ja det är dit man ska gå om man vill bli stor å stark .......

Men vi stannar hemma ikväll. När Jonas kom hem från jobbet så stack jag ned till stan. Jag skulle shoppa lite till mig, det blev ett par sandaler (som mamma har lovat att jag ska få) sen blev det kläder till Frode. Köpte en super gullig sjömansdräkt till honom att ha på dopet (på kaffekalaset efter)



Frode fick även badshorts, vanliga shorts och en body.

Nu har vi lagat mat. Det blev kycklingpasta ( grillad kyckling, creme fraiche, basilika och soltorkade tomater) Mums



Nu skall jag tillbaks till min lilla familj, i morgon går tåget kl 10 så det gäller att gå upp i tid. Får packa idag tror jag bestämt


Kommentarer
Postat av: viktoria

Söta kläder och fina skor!!!

2009-06-06 @ 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0