Svårt att hinna med

Det är konstigt. Nu är ju både jag och Jonas lediga, Jonas har börjat sin 7 veckors semester, det är verkligen helt underbart! Man kunde ju inte ens i sin vildaste fantasi fått en bättre början med vädret. Men det som är konstigt är att jag hinner oftast inte med att blogga ... nu har jag ju eg all tid i världen. Men vi är så sällan inne. Så det kommer nog vara lite semesterstuk på bloggen över sommarn. Kan i ofsig tänka mig att det är färre som läser nu på sommarn med.

Nu är vi i Mellerud. Mamma fyllde år igår och det var kalas för henne. Ikväll skall vi på 50års kalas/fest ute hos Tinna och Thomas. Kanalyran börjar ju även idag ... Det är som en liten stadsfestival, förr var det jätteroligt då det var många som flyttat härifrån som kom hem för detta. De senaste åren har det väl inte riktigt varit så men det är alltid kul ändå. vi ska dit i morgon, mamma ska vara barnvakt. Hon erbjöd sig tom så man behövde inte ens fråga ! SNÄLLT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0