Spanien

Nu har vi gjort ett par dagar här nere i Pineda de Mar. Här tillbringade jag alla mina ungdomssomrar och det är precis lika bra nu som jag kom ihåg det!

Resan ner gick gör bra, vi var lite nervösa för när planet skulle lyfta och landa pga öronen. Det kan ju ibland vara jätte smärtsamt för bebisar men det gick hur bra som helst. Det kom inte en tår under hela resan.

Här nere är det hur gött som helst. 33-35 grader i skuggan. På dagarna är vi först vid havet och sen vid poolen. Frode ligger under parasoll på stranden och mår som en kung. Han har börjat sova hela nätterna igen. Vi bor i en jättefräsch bungalow.

Ikväll blir det middag och lite party med spanska vänner. Det är faktiskt tjejen vars föräldrar äger campingen som vi ska ut med. Henne och hennes man som är basketproffs i Bilbao (osäker på den stavningen). Vi har ju kännt henne sen jag var 12 ... så det är ju minst 10 år i allafall =). Vi ska träffa dom kl 22 och reservationen för bordet är kl 22.30. mSå vi måste äta lite nu innan för annars dör ju vi !! Inte konstigt dom e smala ! =)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt med värme, hoppas ni har det bra...det verkar så...något avis! =)

2009-07-25 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0