måndag !

Idag har det varit relativt fullt upp. Frode hade en mindre bra natt, eller ja ... han sov bra men vaknade så snart man la ner honom i sängen. Till slut gav jag upp och han fick sova med mig ... Den lille grabben tar SÅÅÅÅÅ STOR PLATS!!! Helt sjukt. Det slutade med att jag och jonas sov på 80 cm och Frode på 80 cm själv.

På morgonen va jag helt slut och efter frukost nr 2 så gick Jonas upp med honom. Då fick jag ligga och sova till kl 10,30 . Jätte skönt!

Syrran, mamma, jag och Frode åkte ut till bloms på eftermiddagen. Jag köpte en pyjamas, shorts och t-shirt till Frode samt ett par shorts till mig. Det var ett par VILA shorts som kostar 199 kr på vila affärer men 99 kr på bloms =)

På eftermiddagen har vi varit och lämnat en stekpanna till syrrans hyresgäster på Ryr och efter det åkte vi till farmor och fikade. Hon måste va världens piggaste 92 åring. Hon verkar inte en dag över 80! Hon ser fräsch ut som ingen annan och har mer energi än någon jag känner!

Nu har brorsan åkt tillbaks till Halmstad och vi håller på och grillar. Jonas är kock idag.
Vi åker hem i morgon bitti då vi har ett möte kl 9. Gött e de!

Ha det kalas  och kan inte nån säga till solen att det är dags att komma tillbaks nu... vi saknar den!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag sov också till 10:30 idag :)

2009-07-06 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0