Jonas

är i Stockholm över dagen. Han jobbar där i två dagar och sen börjar semestern igen. Har änna vant  mig med att han är hemma nu så det blir väldans tomt.

Vi har varit ute och gått och efter det la jag mig och solade i carlandersparken. Frode sov i nästan en timma i skuggan där uppe, så jag låg och läste en bok. Den är verkligen gör bra. Den heter "dumpa honom". Riktig "chic lit".

Viktoria och barnen kom förbi när vi låg i parken. Dom hade fått gratiskuponger för glass på pressbyrån så vi gick dit ner. Jag fick också =). Tog en Tipp Topp.

Till lunch åt jag mat som vi hade ifrysen. Det blev köttfärssås och fusili. Det var gott denna gång också !

Ikväll ska jag börja packa inför España!

Nu väntar en kopp kaffe och en muffins ... lever fortfarande på dopresterna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0