vaknade kl 9 !!!




Imorse hade vi en rejäl sovmorgon. Vaknade kl 9 allihop. Frode sover mkt bättre nu. Han vaknar ju fortfarande några gånger per natt men nu får han ingen mat längre, och tro det den som vill men han somnar om nästan lika fort utan mat. Han brukar få komma till oss vid 4 tiden på morgonen ungefär, i morse tror jag Frode varit vaken längre än vi för han låg och tittade i taket när jag kollade på honom första gången. =)

Snart är det jul och jag har nästan inte köpt några julklappar ännu ... shit .. vet väl i ofsig vad jag ska köpa men ändå ... de här himla förkylningarna och halvinfluenserna tar kål på oss ... orkar ingenting! Var ju ute en sväng igår men fick nästan lägga mig och vila sen ...

Nu hostar jag och Frode ikapp på nätterna ... blääää

Men jag är ju som sagt på bättringsvägen och har bara hosta kvar nu så jag börjar se ljuset i tunneln..



Ett kort på mina lussekattar ala Stomgatan stil





Så här glad är den lille gode när mamma bloggar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt med baket! Ser jättegoda ut!! Frode ser lika god ut! kramar

2009-12-10 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0