ut och äta ...

Ikväll kändes det nästan som förr ... Viktoria passade Frode och då var jag och Jonas ute och åt. Vi gick till Svarta Oliver, en favvorestaurang för mig. Vi tog en tzatziki till förrätt och delade på och sen åt vi lammentrecote med potatisgratäng. Skitgott!!

Dagen har spenderats på Allum. Vi mötte upp Emma och Noel där vid halv tolv, sen gick vi och julhandlade. Nu har jag köpt till alla utom två. Känns skönt!! Och tur att det nästan är klart för pengarna är i stort sett slut =).
Vi var kvar till 15,30 ungefär och sen drog vi kosan hemåt.

Sen har jag lyckats med bedriften att slå in ungefär 20 julklappar med hjälp av Frode och en nagelsax! Den riktiga saxen var nerpackad så man tager vad man haver .. Frode tyckte ju att det var superkul att jag satt på golvet med en passa prasslande papper och kom som en raket och ville ta allt jag grejade med ... Det var lite cirkus men samtidigt kul!

När Viktoria passade Frode så klädde de granen. De har ett STORT vardagsrum som vi kallar för kyrkan. Där har de köpt en görfin gran, stor som bara den! Frode hade även krypt tre lite ... annars ålar han ju mest, och eftersom han har sådan himla fart så verkar han inte ha nått behov av att lyfta magen ... men men man lämnar bort honom i tre timmar och då händer det ... =)

Tack snälla syster för hjälpen med barnvakt, nu ska jag sova!!!

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

baaara kul att passa lille godingen!!!!

2009-12-17 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0