vi får skylla oss själva!

I natt somnade inte Frode förrän kl 3. Inte så konstigt faktiskt eftersom jag var ute och gick med honom i ca 2 h (sov hela tiden) när vi kom hem så fortsatte han sova och då sov han till 23,30... Man är ju lite kluven där för det är ju rätt skönt när han sover om man ska äta och så, men man förstår ju själv att om Frode sovit i ungefär 8 h så kommer han inte somna om endast för att klockan säger det.

Dock efter kl 3 så sov han jättebra och vaknade först kl 5,30. Då var det dags för lite mat och sen sov han till 8. Nu ligger han och hans pappa och vilar fortfarande, och då passar jag på att blogga lite, och sen ska jag ut i sommarvärmen!! Försöka bygga på färgen i ansiktet lite!

Vi har märkt att Frode utvecklats de senaste dagarna!

1. Han följer med jättebra i blicken, och om jag går därifrån så går ögonen fram och tillbaks när han letar efter mig, han följer även med grejor som man håller framför honom.

2. Han ler oftare med hela ansiktet (dvs man ser att det inte bara är gaser)

3. I morse lyckades han vända sig från sida till mage ( i och försig var det lite nerförsbacke så han fick lite hjälp, men ändå!!)

4. Huvudet blir stadigare och stadigare. Om man har honom på bröstet så lyfter han  på huvudet hela tiden.

I dag har vi inga planer som jag vet i allafall, så det blir nog en lugn och skön dag.

Glad Påsk allaihop! Och ät nu mkt godis, jag har hört att det är nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0