söndag

I går skulle vi på fest, men då jag kände mig lite krasslig så fick vi stanna hemma.Nu känns det dock bättre

I natt så har vi sovit jättebra, nu är Jonas på invigningen av Ullevi. Jag är hemma hos Viktoria och har fått tacos- Så gott!.

Nu skall jag mata min lille kille. Skriver mer sen.

Nu är det matat och klart. Frode sitter hos sin mormor.  Sitter och tittar på den rätte för Rosing ... känns som ett klokt val att hon valde en 19-åring ... man är ju ofta redo för att bli typ plastpappa till två barn då..

Vi har bestämt oss för att åka till spanien mellan 20-27 juli i sommar. Min familj är där nere då och bor i husvagn, Jag och Jonas har dock tänkt på något lägenhetshotell. Med AC!!

På onsdag ska vi åka till Borlänge. Vi skall åka tåg. Det känns lättast om nu Frode skulle bli otålig så kan båda jag och Jonas gå runt med honom. Vi ska vara där tills  måndag.

Annars har jag inga större planer för veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0