Rörig

Dom som känner mig vet ju att jag kan vara lite rörig ibland ........ men nu är det värre än nånsin. För femte dagen irad ringer nån granne på och säger att jag glömt nycklarna i dörren, jag kan inte hitta mina vanliga nycklar utan jag har extra nycklarna samt att mina rikskuponger är spårlöst försvunna ....... Blir knäckt på mig själv... Undrar om det är amningen som gör att man är så rörig ???!!!

Här kommer lite kort från dagen iallafall



Dom här fina kläderna hade Frode ibörjan av dagen, efter en nummer 2 olycka så fick han istället ta på sig :



Tuff i linne som sin pappa =)


Kommentarer
Postat av: syster viktoria

Cooooooool han är!!!

2009-04-28 @ 16:47:37
Postat av: karro

Vad tuff han är i linnet!! O mycket söt i kläderna, .Sover han nu? Kram

2009-04-28 @ 20:27:19
Postat av: Lotten

Jaa det är amningen. Det är samma visa här hemma. Noll koll allt som offtast :) Hoppas det blir bättre...

2009-04-28 @ 23:07:27
Postat av: Disa

Min kusin säger att man blir sådär för att man får bröstmjölk i hjärnan när man ammar. Det är en mycket vetenskaplig undersökning som pekar på detta! =)

2009-04-29 @ 08:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0