Resa bokad

Nu har vi bokat resa till Spanien i sommar, Vi ska bo i en bungalow. Allt finns i denna(ac, toa, dusch, kök, tv ), själva huset ligger på campingen så det är ju perfekt i och med att mamma och pappa + syrran m fam kommer vara där. Annars skulle det ju bli ett evigt spring. Den är egentligen för 5 personer men vi fick ett bra pris. Mamma och pappa har ju varit där sedan jag var 13, så det blev lite kompispris. Vi flyger med Ryan Air. Dom är lite småfula, dom tar till och med betalt per väska man checkar in ... då är det ju inte konstigt att man kan va billig.

Vi ska ju i allfall då till Pineda de Mar mellan 20 - 27 juli! Skönt när man bokat och betalt för då vet man att det blir av!

Fick ett paket med posten igår från Anna Nordin. Hon hade köpt ett nitbälte till Frode. Det blir han gör tuff i!! Det var lite stort nu men vi ska göra ett nått extra hål så att det passar till Peace and Love =). Tack så mkt!!

 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Va gött!!! Jag vill oxå dit! Men blir nog jobb! Hälsa

2009-04-08 @ 19:37:11
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Gu vad skönt det lät med Spanien! Jag vill också resa! Jag tycker vi måste resa bort på Bamseklubben någonstans någon gång i framtiden!!

2009-04-09 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0