populär ..

Idag har jag väl varit lite mindre populär för vår lille grabb. Jag lyckades ju inte få nån bra parkering igår kväll. Det resulterade i att jag innan kl 9 var tvungen att flytta bilen då det blir böter annars. För en gångs skull verkade Frode inte vilja vakna så jag var ju tvungen att väcka honom, klä på honom, ta ut honom i babyskyddet, flytta bilen ungefär 100 m, gå in igen, ta av honom mm mm... Inte nog med det så gav jag honom även koksalt i näsan ... Behöver jag säga att jag kanske inte var den mest populära i detta kvarteret. Det löste sig dock med lite mat ...

Vad väntar då idag ?? Jo nu väntar jag på att Frode ska vakna, sen ska vi väl byta på honom och sen ska vi ut och gå.
Jonas är ju i Sthm så han är inte hemma förrän kl 8 ikväll. Jag har lite planer på att sätta in alla kort i albumet men vi får se, började lite men det var så många =)

I morgon kommer Linn hit vid halv tolv och på kvällen skall jag vara barnvakt åt Cornelia och Hugo... Viktoria och Singe har varit gifta i 8 år då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0