lunch på stan

Natten har varit underbar ... vågar nästan inte säga det, Frode somnade om utan mat vid två tiden, och sen vaknade han inte förrän kl 5,30. Mat i en kvart och sen vaknade vi först kl 8.40. Vi är ju vana med att Frode vaknar vid ca halv åtta så Jonas hade inte ställt kl vilket gjorde att han försov sig.

Jag hade en lunchträff med en tjej som jag spelade beachvolley med förut. Vi träffades vid korsvägen och gick och åt lunch på ett franskt cafe i närheten. Sen gick vi en sväng på stan för att leta present till hennes kille. Hon har en dotter som är född två veckor före Frode som heter Lovisa. Båda våra små bebisar skötte sig så bra och sov så att vi fick prata.


Vid halv fem skall jag ut till syrran. Det var gör länge sen jag träffade henne nu känns det som. Får bli bättring.

Idag kom det ett paket med posten från Disa, Jonny och Havanna. En jättefin body med korta ben till sommaren. Lägger in kort sen när jag sitter vid andra datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0