grått idag

Idag är det riktigt grått väder så jag funderar på om vi ska strunta i promenaden, men vi får se.

Egentligen skulle Linn och Tilde hit idag, men då Frode fortfarande är lite hostig och snuvig så avbokade jag. Det är ju synd om Tilde ska åka på nått. Nu blev det ju dock en lucka för dagen så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Så tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot att träffa Linn.

Nu sitter jag och dricker en latté hemma. I morgon bär det i allafall av till Halmstad.

Lotten : Det ska vi verkligen försöka hinna till!! Vore jättekul att träffa dig och Leo. Vi ska på rutinläkarbesök kl 9.45, så det kan bli lite tight att hinna, men jag ska försöka!! Vet inte hur långt tid sådant brukar ta. Har du kvar samma nummer som förut ?

Nu vaknar min lille älskling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0