Godmorgon!

Ny dag och solsken ute, en liten pojk som sover sin morgon tupplur, frukost på väg ........ kan det bli bättre ??

Dagens planer är

1. köpa nya teoriprov åt jonas

2. gå ut och gå minst en timma, förhoppningsvis få sitta ute och sola i en timma också !

3. städa sovrummet

4. bestämma vad jag ska ha på mig ikväll samt packa för Mellerudstrippen i morgon

5. Hem till Helena vid 19 - 19,30.

Vi föräldralediga lever ett hårt liv =) ... fast ibland kan det faktiskt vara jobbigt men just nu känns det helt fantastiskt!

Vi åker ju som sagt till Mld kl 8 i morgon! Jag har bokat en klipptid kl 12.15 så nu ska man äntligen få nån bukt på håret... Känns lite dumt att inte gå dit jag brukar men det är sååå mkt billigare i Mellerud och dom är i stort sett lika duktiga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0