eftermiddag

Sitter i soffan nu och kollar på Frode när han drömmer, tänk att man kan drömma så mkt när man är så liten!

Imorgon åker Jonas till Stockholm och är där över natten, tråkigt för oss, men kul för honom!

Nu börjar that´s 70 show, men idag verkar det inte så värst bra ... dom håller på att spela teater.

Jag har suttit och gått igenom våra räkningar för denna månaden nu, jag är nog lite knäpp men om det inte vore för att det försvann pengar på kontot så tycker jag det är rätt kul att greja med sånt. Men nu är det ju den lilla detaljen att det försvinner pengar och det gör det mindre roligt ..

På torsdag är det valborg, och det skulle bli jättebra väder enligt aftonbladet ... får hoppas de talar sanning för en gång skull!

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

jag har oxå lagt in billsen!!

2009-04-27 @ 16:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0