Söndag kväll och snart hål i väggen !

I går var jag på tjejmiddag hos Rebecca. Hon hade gjort kantarellsmörgås till förrätt och trattkantarellsoppa till huvudrätt ! Kanongott. Sen var vi på Henriksberg, jag gick iofsig hem vid 12, eftersom vi skulle upp rätt tidigt idag !

Idag har killarna varit ute och fiskat makrill, och vi tjejer har varit och shoppat ( inte alls stereotypt =) ).
Jag gillade att fiska när jag var yngre men jag är så otålig nu och händer det inte på en gång så tröttnar jag. Jag tröttnar iofsig väldigt snabbt i affärer också men då kan man ju alltid fika...

Kollade lite på barnkläder faktiskt, vad mkt sött det finns.. sen har jag fått barnvagnsmani, går och spanar in dom överallt =). Finns så många fina. Sånt har man ju aldrig lagt märke till förut !!

Nu på kvällen har Jonas satt ihop en byrå som vi fick av mamma. Den blev helt kanon. Skönt att få mer förvaringsutrymme !! Så snygg också. Ska köpa en sängstomme i samma färg så fort vi får lite pengar över =).

Snart börjar Hål i Väggen ... ett grymt bra program på 6:an !!!

Sätter in lite kort på byrån och på Jonas när han spelar guitar hero !

Och Marika .... tyvärr är jag chanslös mot Jonas i alla form av spel =/ ... fast jag ska smygträna och vinna när han minst anar det =)


Kommentarer
Postat av: Mojkan

Jo, men du är i alla fall bättre än mig på Guitar Hero, sämre än mig som är motoriskt outvecklad kan man inte bli:) håller på att uppdatera bloggen, är nog klar med bilder imorrn svensk tid!

Kram

2008-09-23 @ 20:27:24
URL: http://mojkan.blogg.se/
Postat av: vicke

blev skitsnyggt!!!!!!!!!!

2008-09-24 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0