Oj då redan tisdag kväll !!

Idag har det varit en riktig guld dag ! Först gick allt så himla bra på jobbet, fick gjort jättemkt. Åt lunch med några och vi hade hur trevligt som helst. Var på barsidan. Kostar 99 kr för en lunch !!! Helt sjuukt inte konstigt att rikskupongerna tar slut innan månaden gör det !

På eftermiddagen hade vi TKM och då var en partner med. Det var riktigt roligt att höra hur hon resonerar. Man lär sig kanonmkt !

Kl 17 hade vi avtackning för en kollega på Hisingen ... jag skulle ju egentligen inte varit med men var det ändå. Jag åt pasta med blåmusslor. Det hände en riktigt rolig sak ... P-O min gamla chef åt pasta med kräftor och då var det en havskräfta med skal på. Till detta fick man vanliga bestick och hummerbestick för att kunna få ut det goa ur kräftan.´P-O missade att han fått kniv och gaffel och försökte jättelänge äta med endast hummerbesticken .. det såg så roligt ut .

Sen berättade Johan en skröna också. Det handlade om en tjej som hade en boaorm, en jättelång än ca 2-3 m. Helt plötsligt slutade den att äta .. hon blev ju jätteorolig och åkte till veterinären och dom tog prover på den men sa att inget va fel, hon fick åka hem igen ... Sen en morgon när hon vaknade så låg den brevid henne utsträck på ryggen och såg helt död ut .. då åkte hon dit igen super orolig ... veterinären tog prover igen. Det dom kom fram till var att ormen beslutat sig för att äta upp tjejen och att den hade svultit sig jättelänge, den hade lagt sig brevid henne för att se om det gick att äta henne hel ! Läskigt va !!
Jag ska aldrig ha en orm oavsett om det är en skröna eller ej !!!!

I morgon ska jag på fotboll. Fick biljetter av jobbet. Göteborg mot Ljungskile ! Skulle eg hellre åkt till Mellerud och sett matchen dom spelar ! Men man får la nöja sig med IFK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0