klientbesök .. och klippning

Träffade Elin på lunchen. Hon är i 30 veckan nu, Det syns !!! Men hon är väldigt fint gravid. Endast mage.

Det känns som jag kommer bli mer runt om men vi får hoppas på det bästa. I dag ska jag klippa mig, blir nog ingen super förändring men skönt att klippa bort det slitna.
 Dom hade gör bra så man kunde boka tid på nätet.

Har förresten hittat en gör fin barnvagn som vi funderar på att köpa. Finns på http://www.rotalis.biz/

ABC Design Jogger Turbo 3S inc. carry cot "cool silver"
ABC Design Jogger Turbo 3S inc. carry cot Nur 299,90 EUR
statt 369,90 EUR incl. Tax excl. Shipping costs


Jag tyckte den var gör fin, en trehjuling. Bra i stan ... Tänk sånt har man aldrig i sitt liv varit intresserad av förut och nu är det helt plötsligt jätteskoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0