guitar hero och singing bee

Idag är det fredag igen, klockan börjar närma sig 23 på kvällen och jag är lite halvtrött, som vanligt efter en arbetsvecka !

Ikväll har vi ätit räkor !! Jättegoda, sen såg vi på singing bee och nu håller vi på och spelar guitar hero .. jag har legat av mig väldigt. Var rätt så duktig när vi höll på med xboxet, nu har vi ju köpt det till wii och det känns som det går mkt snabbare ... eller så har jag blivit långsammare.

I morgon så ska mamma och pappa komma till gbg och passa hugge och kanalen. Hugge skulle på barnkalas så vi får väl se vad vi hittar på för nått med cornelia. Får ju liksom va kul men inte för kul för då blir Hugo avis.

Tror att Daniel kommer i morgon också ! Alltid kul att träffa honom ! Nu är det snart min tur igen så det är bäst jag gör gitarrarmen redo !! Sov så gott !

Kommentarer
Postat av: Mojkan

Hej, Hur gick Guitar Hero? Vem vann?? Hoppas det är bra annars! Saknar dig! Kram M

2008-09-21 @ 17:12:31
URL: http://mojkan.blogg.se/
Postat av: karro

Jonas vann ju ... blir gott less =/... Saknar dig väldans nu, dags å komma hemåt snart eller ???

2008-09-21 @ 20:04:42
Postat av: stora syster viktoria

hahaha, ja det stämmer att det inte få va för kul för då blir Hugo avis!!

2008-09-29 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0